söndag 19 maj 2013

Regnet det bara öser ner

Ja inte just nu, men tidigare idag. Ska inte klaga, det behövdes i krukor, rabatter och gräsmatta, men ändå, det bästa är väl ändå om det regnar lite lagom varje dag mellan klockan 22.00 och fram till klockan 03.00, eller hur? På så sätt har det ju slutat regna när tidningsbäraren ska leverera våra morgontidningar. Han/hon blir inte våt, allt perfekt.
Igår hade vi ett litet grillparty här hemma. Barn, barnbarn och en gammal man.(min pappa) Det blåste som fan men det är smällar man får ta.

Bilder från denna kväll finns inte. Nä, jag glömde att fotografera!! Kanske för att grillen också glömdes för ett ögonblick och SMACK!! köttet brändes. Bara på ena sidan och inte allt, men ändå, läge för ett hysteriskt anfall.

Och det här med bilder, jag har lyckats att lägga in alla mina bilder här på datorn. YES! Applåder tack..

När jag tittar på bilderna så får jag tyvärr inse att jag är inte någon fotograf. Inte ens en amatör. Jag är bedrövligt kass! Trist men sant. Jag blir både trött och ledsen! 

Denna söndag har annars varit ganska "off" om jag säger så. Inte många knop här inte, för att vara riktigt ärlig; Inga alls faktiskt. Resultatet av en sådan "offdag" blir ju totalt värdelös. Logiskt, eller hur?

Ja, så här galen kan man se ut efter en "offsöndag". Ögonen i kors och fullständigt nollställd.
 
Jag bjuder på denna bild och hoppas ni får en härlig kväll. Finalen i hockey, Sverige mot Schweiz. Vem vinner?   //Ciao och Bonna Notte   
 
 
 

 
I

Inga kommentarer: