onsdag 16 april 2014

Än har jag näsan ovanför vattenytan

Jo, det har jag, men det är precis. Ibland åker jag under, får en kallsup men sprattlar upp igen och superventilerar efter luft. Så känns det i varje fall. Jag vet inte vad andra tycker. Inte en susning och det är kanske lika bra det.

I dag är jag i Lund och arbetar. Det är inte det intressantaste precis. Lite ångestframkallande. Trist lokal, även om den fått en ganska så regäl uppfräschning så är här trist. Jag är i en källarlokal med galler för fönstren. Jag är här en ibland två gånger i veckan. Jag har varit här i tre eller fyra år. Jag vet inte så noga. Kanske är det mer. Inte en enda gång har fönstren blivit putsade, så då kan ni förstå att det är ganska suddigt att se ut. Slut på gnäll.

Påsken är på ingående. Det ska bli riktigt skönt att vara ledig hela påskhelgen plus några dagar till. Det är LYX på riktigt.

Umgås med familjen och vänner, fixa och dona både inne och ute. Äta gott och dricka gott. Härligt. Och vem vet, och Gud vill och jag har tur så blir det kanske lite bloggande också. Ambitioner finns, men är själen på min sida? Återstår att se mina vänner.

Tills vi ses igen säger jag  //Ciao




Inga kommentarer: