måndag 24 september 2012

Hur har ni era böcker?

Har ni dem sorterade i färger eller bokstavsordning? Står de efter storlek, ni vet i rakt fallande nedförsbacke? Mina står huller om buller, stora, små och mellan är blandade och därmed blir ju färgskala inte att tänka på?

Jag har ju som sagt semester och städar som en dåre. Kontoret fick bli startplattan så att säga. Och bloggen, ja jag tänker på den när jag härjar runt bland dammiga böcker, oviktiga papper och viktiga papper. Där finns också en otrolig mängd matrecept!! Hallå, varför när man letar på nätet vid behov av något speciellt! Jag skriver ut allt och sparar!! Lika svårt varje gång att hitta när jag behöver det och printar därmed ut ett till..

Fönstret har jag också putsat och i samma ögonblick som utsidan var klar vad hände då tror ni? Jo, givetvis började det regna. Typ "lagen om all jävlighet" Men det spelar inte så stor roll egentligen, fönstret är ju rent i alla fall.

Ska återgå till städning och tänka blogg, lägger in ett inlägg emellanåt, mest för att se om någon ser mig.

Terassbild innan hösten är här på riktigt

Inga kommentarer: