måndag 24 september 2012

Hur får jag igång mitt bloggande?

Läget är så att nu har jag semester. Ja, och det är i 2 hela veckor och då ska det hända saker här i detta huset vill jag lova. Även denna förbannade blogg, ja, förbannad är väl att ta i, men jag har ambitioner att få igång den igen.

 "Bakom" denna blogg ligger en annan som jag har skapat!! Fråga mig inte hur det gick till men den är där. Jag har tömt den på alla inlägg och bilder och vill ha igång den igen. Vänsterhänt passar mig bättre än Karin i Svedala. (denna bloggtitel är ganska löjlig tycker jag och jag begriper inte vad jag tänkte när jag döpte den!! Tänkte inte alls kanske)?

Jag vet bara inte hur jag kommer in på Vänsterhänt, utan att gå via Karin i Svedala! Väldigt förvirrat och knasigt är det, men jag ska försöka lista ut hur jag ska gå tillväga.

Inga kommentarer: