måndag 24 september 2012

Trött och nöjd

Jag har som sagt städat, röjt och fixat lite här och där idag.Jag är nöjd med min insats minsann. Ja, det är jag. Det har inte blivit något fixande med bloggen/bloggarna, jag har ju upptäckt att jag har två stycken! Jag vill blogga på den andra, men jag vet inte hur det ska gå till!! Kommer kanske på lösningen när jag städar vidare i morgon. För städas det ska det! Ja ja mensann. Städas på riktigt och det ska inhandlas lådor och dyl. att förvara allt det som jag inte använder men ändå ska ha kvar. Fråga mig inte till vad jag ska ha det, men det ska vara kvar. I snygga lådor. Inga bananlådor från ICA. Nix
Nu lägger jag av för ikväll, jag måste ju vara på alerten i morgon, eller hur? En sak till, hösten har gjort entre i Svedala i kväll. Regn och blåst, så är det, bara att gilla läget.Så är det.

//Ciao och Bouna Notte

Inga kommentarer: