tisdag 15 oktober 2013

Det är något med Lund som inte stämmer

Jo, så är det. Lund har en stark förmåga att ta fram det alldra sämsta i mig. Faktiskt.

Jag blir på riktigt uruselt humör. Gnällig, otrevlig och sur som ättika! Jag vet inte varför, Lund i sig är väl en trevlig stad skulle jag tro, men det är nog platsen jag befinner mig på när jag är här en gång i veckan.

Lite i utkanten, i en källarelokal. Vårt personal/lunchrum är som en husvagn. Ingen kan resa sig utan att någon annan måste flytta på sig! Satans jobbigt, för alla.

Lunchrum? Nä det är ett "kyffe"!! Så är det och här trivs ingen och ingen kopplar av och njuter av medhavd lunch. Vi bara äter maten och smågnäller lite. När jag kommer hem på kvällen är jag totalt slut på hjärnkontoret av allt jäkla gnäll jag har lyckats få ur mig. Otroligt vad man kan kräka ur sig på en enda dag! Och att ett huvud kan innehålla så mycket negativa tankar! Oj Oj Oj..

Så var det sagt.  Ciao

Inga kommentarer: