torsdag 6 mars 2014

Nr 5

Ja, man måste ju ha en rubrik. Jag kom inte på någon annan just nu så, så får det bli. Den är väl så god som någon annan, eller hur?

Ja, mina vänner, jag skriver för femte dagen "i blindo". Vet inte var jag ska börja, det är väldig oro på hjärnkontoret just nu. Jag ska ju skriva 100 inlägg fram till den 13 maj. Idag är jag bara ett inlägg back. Hurra för mig! Typ. 

Jag har massor att ventilera. Tro mig. Så är det. Jag kan t.e.x skriva om min brors kamp mot döden. Den är snart ikapp honom. Tyvärr. Jag kan också skriva om hur jag som storasyster känner det. Att behöva begrava min lillebror. Det är inte någon skön känsla kan jag tala om. Det är dessutom 30 mil mellan oss. Jag har massor med folk runt mig, han är ensam. Ja, han har vänner vid sin sida, men ingen familj. 

Det känns inte bra för mig, min bror säger "det är OK". Är det de, på riktigt?

Jag skulle ju också kunna berätta vad jag har ätit idag, lägga in receptet och tala om vilken oerhört strulig dag jag har haft på jobbet. Det känns ganska oväsentligt just nu, faktiskt. 

Vet ni, jag sätter punkt för ikväll. Återkommer i morgon. Då är det Fredag!  //Ciao och Bouna Notte. 

Inga kommentarer: