söndag 9 mars 2014

Nu är det illa

Nr 7.
Nu är det illa på riktigt. Jag är inte med alls.

Jag är riktigt av banan och ligger efter med bloggandet.. Det är inte den 13 maj än, det är gott om tid än att komma ikapp, men ändå, det känns inte bra. Jag vill ju så gärna.

Här i min del av Skåne har vi haft ett underbart väder hela helgen. Jag däremot, har inte haft kraften, förmågan, vad ni vill, att kunna njuta och ta för mig. Jag har varit apatisk och handlingsförlamad . Tyvärr..

Jag har min bror i tankarna hela tiden. Jag har pratat med honom och vi bestämde att jag åker till honom den 25 mars och hem den 29 eller den 30.  Jag ska träffa hans läkare och sjuksköterska. Ska bli bra att få prata med dem, tillsammans med min bror.

Så är det just nu vänner.  Inget roligt men ändå känns det bra.     Ciao

Inga kommentarer: