måndag 2 september 2013

Nytt namn

Ja, du milde skapare, hur svårt kan det vara? Ja, jag vet inte, har inte en aning! Jag bytte namn från Karin i Svedala till Karin med K.

Nu får jag fortsätta skriva här. Jag klarar inte av hur jag ska gå tillväga annars!

Det här med att byta namn på bloggen var ju "lika lätt som att klia sig i huvudet"! Jo, det är sant, men att ändra typsnitt och design är som att flytta Universum! Oh my God!

När jag pratar med folk, så säger de att "det är bara att ändra"!! För vissa kanske, men icke för denne Karin med K. Punkt.

Ja, jag ska inte ge mig än, under har ju skett förr och sker fortfarande för vissa. Jag får klura på lite till, men inte idag. Nu är jag slut på hjärnkontoret och irritationen är ganska stor, på gränsen till vansinne för att vara exakt. Jo det är sant.

Karin med K lägger ner för ikväll och återkommer när adrenalinet har lagt sig på normal nivå.

Ciao från Karin som stavar med K


Inga kommentarer: