fredag 2 mars 2012

Fredag mina vänner

Hur många är ni som läser denna blogg? Finns det fler än dom som läser när jag länkat till Facebook?
Jag tror inte det. Synd, för jag tycker det skulle vara roligt att höra ifrån någon av er som jag aldrig har träffat, inte vet var ni bor eller vem ni är.

Så tycker jag. Och jag har inte hittar hur man finner någon som helst ansvarig för denna bloggplats. Har jag stora krav? Är det fel att få någon som helst respons?

Hur många bloggare finns här och hur får andra bloggare kontakt?

Nog om detta. Här i min del av Skåne har vi haft en underbar dag. På eftermiddagen var det ca 15+. Vad mer kan man begära den 2 mars? När jag kom hem ifrån jobb idag, ca kl 15.00, då hade jag 31+ i uterummet!!

Detta är inte något inlägg "att skriva hem om", jag vet, men jag publicerar det i alla fall. Framförallt för att se om det finns någon "out there". Om inte så, ja jag vet inte om det är värt besväret. då kan jag lika bra skriva i min skrivbok.

Ciao till er alla? och hoppas ni får en härlig fredagskväll och en underbar helg.

1 kommentar:

BIY sa...

Hej, nej sluta inte skriva. Jag kan ju inte läsa i din skrivbok och jag är inte med på Facebook så där kan jag inte följa dig. Kram från kortspelande kusinfru.