måndag 13 februari 2012

Tänkte bara säga hej

En måndag är snart slut. Ännu en måndag säger kanske några, men, dock är den snart slut. Jag vet att det finns 52 måndagar på ett år och jag vet och alla måndagar som tar slut är till sist en bra måndag. Eller hur?

Denna måndag har varit som vanligt, stundtals ganska OK och stundtals...en måndag. Typ. Varför jag skriver här och nu vet jag inte, har egentligen inget intressant eller roligt att skriva. Skriver bara till er eftersom jag i något av de första inläggen skrev att jag skulle sköta min blogg. Skriva varje dag och vara positiv. Hmm, där blev det inte riktigt som jag hade planerat, men jag jobbar på det. Verkligen gör jag det och rätt som det är en vacker dag, så blir allt riktigt bra. (Det är min ambition i alla fall men vissa dagar "skiter sig redan när man vaknar" eller hur?Ni vet den slitna slogan "Jag vaknade i morse och så var den dan förstörd" 
Hoppas ni får en härlig avslutning på denna dag.
Inga bilder idag. Sorry. Ciao

Inga kommentarer: