tisdag 9 juni 2015

Nu när det är över

Nr 101 på #Blogg100.

 Tydligen har inte alla gjort hundra inlägg än. Det var visst en typ "flygande start" om jag har förstått det hela rätt. Nåja, jag startade den 1 mars så jag är klar.

Jag har också sett att det är många som lagt in många fler. Varför inte tänkte jag då, lägg in några till sa jag åt mig själv. Det blir kanske lättare och roligare. Bara för att, så att säga.

Jag har pysslat och fixat lite i trädgården idag på förmiddagen. Vädergudarna bjöd på ett underbart väder, sol, vindstilla och så himla skönt. Då är det gott att leva. Nu däremot, ett par timmar så regnar det!! Jag ska åka in till Malmö lite senare, till Emporia. Jag köpte ett par byxor på Indiska, tänkte de här blir bra. Pyttsan! När jag kom hem och oroade dem så kunde jag verkligen hålla mig för skratt. Jag så icke klok ut i dessa för övrigt snygga byxor. Trist. Dessa ska lämnas tillbaka idag, om det blir ett annat par vet jag inte just nu.

På Emporia finns det också en italiensk restaurang, Va Piano, jordens godaste pasta serveras där, ja efter Toscana förstås. Får se om jag landar till där och äter. Emporia har massor med häftiga butiker, kanske köper Jag något till hemmet eller trädgården, vi får se.

Hoppas ni har en skön dag.

Inga kommentarer: