måndag 8 juni 2015

varken mer eller mindre

#Blogg100
Inlägg 100/100

Då är dagen kommen. Inlägg nr 100. Ett om dagen i hundra dagar. Det har jag gjort och det trodde jag aldrig att jag skulle klara av. Varje dag, utan uppehåll. Innehåll? Ja, det är inte mycket att hänga i granen, men det är gjort.

Vad gör jag i morgon? Ingen aning, kanske skriver jag ett nytt inlägg. Börjar om igen, utan att känna mig stressad. Kanske, vi får se.

Jag vet att dessa 100 inlägg är frivilliga, ingen tävling, bara en utmaning. Jag vet. Det ska jag ju erkänna, att ibland har jag känt mig stressad och tvungen att lägga in något. Pressen har bara varit hos mig själv, ingen annan. 

Jag har lästa många bloggar, fått massor av tips genom er, skrivit upp de som jag tyckte var bäst, som skulle kunna passa mig, men jag har inte följt era råd och varför vet jag inte.

 Jag har massor med utkast som jag förkastat. Tänkt "så kan du väl inte skriva Karin, nu får du skärpa dig". Jag har försökt skärpa mig och det har inte blivit bättre för det. Så kan det gå ibland, men nu är det klart. 100/100. Inte illa av en orolig själ som jag. Massor med tankar och visioner, men dåligt med ambitioner.



Jag avslutar detta inlägg med bilder på mina "Andehus". Hoppas allt är bra med er alla och vem vet, kanske ses vi igen här i bloggvärlden i varandras bloggar,för det vill jag säga att många, många av er är riktigt bra på att blogga. Er kommer jag att fortsätta läsa.

Inga kommentarer: