onsdag 4 januari 2012

Då kör vi

Hej alla, jag hittade tillbaks till min blogg! Fantastiskt av mig.
Dagen har varit ganska intensiv och händelserik. Jag har till största
delen sysslat med pappersarbete. Suck.. men det måste göras.
Yngsta sonen och yngsta barnbarnet var här på lunch.
Efter dom hade åkt hem blev det ytterligare pappersarbete. Nästan klar.
Dottern tittade in på eftermiddagskaffe. Skönt för jag behövde lite paus.
Nu på kvällen har vi passat yngsta barnbarnet när pappa och flickvän var iväg
på vuxenbad/sim. Mys i badhuset med tända ljus och musik.
Barnbarnet och jag har tittat på Pettersson och Findus. Mysigt.
Tyvärr blir det inga bilder idag, men det kommer, lugn och fin.
Ha det gott alla där ute. Ciao och Bouna Notte.

1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Trevligt att du hittade tillbaka! :-) välkommen till blogspot.