lördag 28 januari 2012

I kväll blir det fest

Och inte vilken fest som helst! S.M.U.R.F. (Svedala Musikers Unga Rockförening) fyller 25 år och det ska firas har dom bestämt och jag har fått en inbjudan. Ser fram emot vad som ska hända. En sak vet jag redan, det kommer att bli jäkligt kul och massor med musik och nostalgi.

Jag har tillbringat förmiddagen med att städa lite. Jag har förberett en "sen lunch/tidig middag". Allt under kontroll med andra ord.

Vad sägs om lite bilder?



så såg köket ut när vi köpte huset


Här har folk alltså lagat mat..

Oj, oj, oj.


Nu ska denna "inredning" ut

Och väggen ska bort och avloppet ska flyttas


 Nu jäklar är allt borta och nya väggar uppsatta,
innertaket är på G..


Nytt kök monteras



Det skruvas och sågas


Klart, nästan. Lite lister och distans mellan skåp
och tak skall monteras vid tillfälle. Socklar
kommer också...sen

Här ska det lagas mat..

Ja, detta var lite om köket "Före och Efter". Det blev skillnad eller hur?  Jag vill också tillägga att vi bodde inte i huset under renovering och jag har ALDRIG lagat mat i "köket Före". Däremot har jag lagat massor med mat i köket Nu.

Det var allt för denna gång. Hoppas ni får en härlig lördagskväll för det ska jag ha. Ciao



Inga kommentarer: