måndag 16 januari 2012

Ha tålamod mina vänner

Alla bilder som låg på den "kraschade datorn ligger nu i denna dator som jag just nu skriver i. Men, oj, oj oj, säger jag bara. Tänk er att ni är på en bowlingbana, ni kastar iväg klotet och Tjoff, en straith (eller hur det nu stavas, men ni förstår vad jag menar) Alla käglorna far iväg och ligger huller om buller, lite här och lite där, men dom ligger ner.  Så är det med våra bilder. dom ligger hit och dit och överallt, utan system. Men dom ligger. Yes. Nu ska jag försöka få ett system ibland dem. Ni som vid det här laget känner mig, har ju förstått att jag inte är någon tekniker. Lugn och fin alla, det kommer att fixa sig. Ge mig bara lite tid. Tålamod är jag ju inte utrustad med, men.. Det kommer bilder. Jag lovar.

För övrig har denna måndag gått sin gilla gång om jag säger så. Inget att skriva hem om, men den har snart passerat. Det är bra och den kommer inte att bli saknad. I morgon är det en ny dag och då är jag i Lund. Alltid något. Ciao på er alla där ute och ha en skön avslutning på denna måndag den 16 januari.

Inga kommentarer: