söndag 29 januari 2012

Vad gör ni en söndag

Hej på er alla. vad gör ni en söndag som denna? Själv gör jag inte mycket. Festen igår var fantastisk. Alla dessa underbara människor som arrangerade det hela får massor med guldstjärnor av mig. Tusen tack.

Det är ganska skönt att inte "göra någonting". Jag ska strax sätta igång att fixa mat åt oss. Just nu lutar det åt att jag ska göra en lasagne och sallad till denna. Så får det bli.

Här kommer ytterligare några bilder "före-under tiden-efter"

Så här såg det ut

Här börjar rivningen


Den lila väggen är nu borta

Nya innertaket är på gång



Nya innerväggar är på plats




Matplatsen där dom lila väggarna tidigare var
och nytt golv

Här var det röda väggar

Klart...


Ni ska veta att vi har verkligen slitit med stor hjälp av barn, barnbarn och vänner.
Dags att inta spisen mina vänner. Har en fortsatt skön söndag. Ciao

 











Inga kommentarer: