söndag 15 januari 2012

Lite vilse är jag, men

I mitt förra inlägg skrev jag att jag kände mig lite obekväm här på Blogspot.com. Kanske för att jag inte riktigt vet hur många som är här och bloggar.

Jag har idag kommit fram till att; Om jag nu har skaffat mig en blogg så ska jag sköta den. Skriva inlägg varje dag. Långa eller korta kommer dagsformen att få avgöra. Bilder kommer att läggas in. Lugn bara, jag håller på att lära mig och jag har också köpt mig en ny kamera. En söt liten "rosa sak som heter Canon". Där ligger just nu ca femtio bilder. Dessa ska överföras till datorn så att jag kan länka till er! Pust.. inte så enkelt som jag trodde. Jag måste också ställa in kameran på en massa konstiga saker. Lugn och fin mina vänner. Jag kommer att fixa detta. Så har jag bestämt och "talat om för mig själv". Jag måste bara ha tålamod och det är inte min starka sida.

Jag ska nu gå till köket och börja förbereda för dagen mat. Det kommer att bli Wernerbiff, potatismos och sallad. Jag ska ta foto på maten och om allt går som det ska, så kommer jag att lägga in en bild på detta och skriva receptet, (vilket precis lika lätt som att klia sig i huvudet) 
Ha det gott alla tills vi hörs igen. Ciao  (här hade det varit roligt att lägga in en liten Smilys, men....som sagt...)

2 kommentarer:

hiah sa...

Alltid lika roligt och läsa din blogg.
det gör jag alltid med ett leende. Du får till det verkligen. Ser fram emot bilderna som du lovat.

Unknown sa...

Jag blir glad att du gillar vad jag skriver. Min ambition är att det ska bli bra och lite underhållande. dock tar det sin tid, eftersom jag inte är något vidare på bilder. Tack för din support, den värmer och ger mig styrka.