torsdag 19 januari 2012

Inget inlägg igår. Sorry, jag har ju bestämt mig för att sköta min blogg, men något gick snett igår. Ja, ja, "alltid nå´n skit som gör en sné" citat av Nisse Hellberg. Han kan han.
Jag jobbar för fullt med bilderna ska ni veta. Ett "hästjobb" för en novis som jag, men min dotter har lovat att hjälpa mig att sortera så jag hittar.

Tills jag får ordning på vad som egentligen ska läggas in här så får ni lite trams och oväsentligt, mest för att jag inte ska glömma hur man "länkar"


Jag har också varit liten..

Här är jag  kanske "typ 38"

Här jag nog lite bekymrad?

Här hoppar jag Bungy-jump

Tappat förståndet?

Förmodligen, men jag hoppade och året var 1993. Det gick av stapeln på Ribersborg i Malmö.
Jag kan tala om för er, att när jag stod där uppe i lyftkranen med en "stollig fransman" som dessutom luktade vin, blev jag rädd. "Vad fan gör jag här" tänkte jag. "jöst jömp", sa den stollige fransmannen, "jöst jömp"!!
 Ja, jag kan ju inte gärna åka ner igen! Helvete, jag måste hoppa. Och jag hoppade, inte tjusigt och glamoröst, bara hoppade rakt ut. Efteråt kändes mitt huvud som ett solvarmt hubbabubba-tuggumi och benen var som spagetti, MEN JAG GJORDE DET! När jag senare på kvällen tänkte igenom det hela så frågade jag mig själv; Och vad har du bevisat med detta Karin? Jag kom fram till att jag inte bevisat något mer än att "jag förmodligen har en skruv lös"
Så är det nog fortfarande, men jag har vant mig. Nu får ni ha en skön kväll. Ciao


 

1 kommentar:

stinamans sa...

Du är modig. Det hade jag aldrig vågat. Så duktig du blivit med dina foton. Jättebra. Heja heja