torsdag 5 januari 2012

Så gör jag ett nytt försök

Tänk att det ska vara så svårt att lägga in bilder! Åtminstånde om man heter Karin F..
Jäklar vad jag blir irriterad. Visserligen är jag ingen fru Einstein men jag är inte totalt blåst heller!
Nä, det är jag inte.



Kolla vad jag kunde!!
Här står jag och luktar på "blommorna"!
Dresden April 2011


Där satt den!! Ingen höjdare till bild precis, men den är inlagd av mig Karin F i egen hög person. Nu ska jag bara lista ut hur jag gjorde. Klarar jag det, ja då är det inte omöjligt att det blir fler bilder!

Ett problem har jag dock kvar, HUR FÅR JAG TEXTEN ATT BLI VÄNSTERSTÄLLD IGEN?
Den ligger nu centrerad!!
 "Alltid någon skit som gör en sné", för att citera Nisse Hellberg.









2 kommentarer:

stinamans sa...

Ha ha ha du är för härlig! Det blev hur bra som helst och fotot är väl fint. Trägen vinner; heja heja!

Elliott och Elton sa...

Ser jättebra ut. Härlig bild!! För att vänsterställa klickar du på den vänstra ikonen av de tre ikoner som är lite randiga i inlägget. Svårt att förklara...