tisdag 17 januari 2012

Jag behöver hjälp

Jag kommer att behöva hjälp med hur jag ska sortera bilderna som ligger och flyter runt i datorn. Det måste finnas ett system att gå tillväga på. Hur gör ni? Jag ska be en av mina söner om hjälp. Han behöver bara hjälpa mig att komma igång på ett vettigt och systematiskt sätt. Sedan kan jag själv leta igenom alla bilderna och plocka ut dom jag vill ha i min mapp. Enkelt va? Jag kan faktiskt hålla mig för skratt ska jag tala om för er. Vi talar om tusentals bilder! Japp, så är det.

Jag har njutit av mitt "lilla spa" och till och med målat naglarna med något "glittrigt".
OK, några bilder plockade på måfå får ni här;


Här är en bild tex.
vad ska den föreställa?
Väggar är rivna och det är bara "skalet" inne i huset.
Jag tror vi är någonstans mellan köket och v-rummet!
Tror jag.


Så är alltså läget mellan mig och bilderna. där finns inget system, men jag kan trösta er med att det ser inte ut såhär idag. Det är jag tacksam för.



 Sett ifrån andra sidan!
Oj vilken röra, bilden är tagen ifrån nuvarande kök!
Tro det eller inte, men vi bor här nu och det går bra




Ja just det! Vi blev ju tvugna att lägga nytt yttertak också!
Och det ingick INTE i budgeten!


Nä, jag ska inte lägga in fler bilder nu. Allt måste först sorteras, så att det kommer i "Före, under arbete och efter". Det blir bättre, eller hur?

Ha en skön avslutning på denna ruggiga tisdag alla där ute. Ciao



2 kommentarer:

Lourdes sa...

Muta O att hjälpa dig ;-) Jag kan också.

Unknown sa...

då tar jag emot er hjälp. Tack