tisdag 3 januari 2012

Jag blir med lappdockor..

Herregud vad jag har slitit för att få igång en blogg! Nästan på gränsen till vansinne.
Det ser ut att fungera, men kommer jag att hitta hit igen? Förmodligen inte.. Men en sak gör mig lite förbryllad, när jag hade klickat klart för att få en blogg,så hade jag helt plötsligt TVÅ bloggar här?

 En som startades i Augusti 2011!!!!!!  Ja, det är roligt nästan jämt, eller hur?
Ja, ja, inte mycket att göra.Jag måste väl kunna radera den ena! Eller?

 Nu ska jag försöka fixa så det blir en snygg design också. Håll er för skratt så är ni snälla.

(jag är tacksam för kommentarer, så jag vet att bloggen finns. Bra eller dåligt, jag klarar det, bara jag får en vink på att bloggen syns)

5 kommentarer:

Lourdes sa...

Stort lycka till med detta nu. Jag håller alla tummar som går. Kramar /L

hiah sa...

Hallå Karin. det funkar hur bra som helst. Fortsätt nu blogga så jag har något kul och läsa.
Jag skall lägga den till mina bokmärken så jag hittar hit igen.
kram Inger

Marcus sa...

Välkommmen tillbaka Karin. Blogspot är oftast väldigt snällt mot en. Ska bli kul att läsa vad du skriver igen!

stinamans sa...

Det här blir jättebra Karin. Den här bloggen verkar vara hanterlig. Prova nu ett tag innan du ger upp. Jag fortsätter med wordpress ett tag till.
Lycka till!

Elliott och Elton sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.