onsdag 22 april 2015

Det går framåt

#blogg100
Inlägg nr 53

Det går framåt i trädgården. Jag flyttar runt krukor hit och dit, flyttar tillbaks och början om från början. Ja, ni vet. Kanske inte alla, men någon. Min man undrade vad jag gjorde när jag flyttade på två krukor ca två cm! Jag vet inte exakt, men jag tyckte det blev bättre så. Hm....

Idag har vi varit barnvakt åt minsta barnbarnet Miranda. Hon fyller 3 år till sommaren. En underbar liten tjej.
 Vi har även hämtat hem den nyopererade sonen. Det tog tid minsann. Först massor med timmar på Kirurgen igår och sedan tillbaks i morse kl 07.30 för operation. Den blev av ca 10.30 och nu har han fått åka hem. En avsliten sena ovanför tummen, den som gör att du kan röra den, vad jag förstått. Nu ska den förhoppningsvis läka och bli bra. Armen är gipsad.

Nu har jag inget mer att berätta, jo, kanske men det får bli i ett annat inlägg. Hoppas ni får en skön kväll, ni som läser här.

Ser ni den? Citronen!
Undrar om det blir något av den?

Inga kommentarer: