måndag 13 april 2015

Skomakare, bliv vid din läst

#blogg100
Inlägg 44

Visst är det som det gamla ordspråket säger? Om man inte gör en radikal genomgång av sig själv och bättrar sig. Jag måste göra det ganska omgående.

Nu är jag på väg att publicera inlägg nr 44 och de tidigare inläggen är faktiskt lika patetiska som detta. Jag var ju iväg på en liten minisemester. Tänkte få i mig en massa ny energi och inspiration. Det har jag kanske fått, men jag kan inte ta fram den, inte idag. Jag är fortfarande lite trött efter gårdagens strul. Suck.

Jag har varit iväg för att köpa lite nya krukor idag. Det blev inte många och den viktigaste hittade jag inte! Måste ju finnas någonstans så det blir till att jaga på nytt i morgon. Jag behöver en kruka som ska rymma mitt citronträd. 

Den får inte vara tung eftersom den ska flyttas in till vintern. Krukan jag har nu är tung som fasicken. Jag måste ha en som är i plast men ser ut som stengods och den ska vara snygg. Det finns sådana, det har jag sett, när jag inte behövde någon.

Detta är allt för idag. Återkommer såklart i morgon. 

 Visst är det så?


Inga kommentarer: