tisdag 28 april 2015

Nu är det kris med tiden

#Blogg100
Inlägg nr 59
Ja vänner, jag har kris med tiden. Detta inlägg kommer att bli sämst av alla. Förlåt.

Så är lägets idag. Jag har agerat chaufför hela dagen. Än hit och än dit. Några har fått vänta. Det som har varit prioritering ett är äldsta sonen. Såklart.

Han fick en kraftig hjärtinfarkt för drygt 8 månader sedan. Han blev akut opererad och fick insatt en stent. Allt gick bra. Tack. På senaste tiden har han haft känningar runt i hjärtat som inte har känts bra. Det blev bestämt med en röntgen.

I väntan på denna råkade han ut för en olycka på jobbet och skar av den leden som gör att man kan röra tummen! Akut operation och gips runt tummen. Restriktioner att inte röra den. Ca 12 veckor!!

Idag, röntgen för hjärtat. Allt var bra. Tack. Dock får han inte röra högerarmen på 24 timmar. Alltså, vänsterhanden med skadad tumme som inte får ansträngas och en högerarm som ska vara stilla i 24 timmar. Min son har precis som jag, bara två armar/händer!!!!!! Jag kan också tillägga att sonen är endast 46 år.

Så är läget, därför bara detta inlägg. Sorry, men jag kommer snart med lite roligare inlägg. Och bilder.

Inga kommentarer: