söndag 5 april 2015

Lite stressat läge

#blogg100 inläggen
inlägg nr 36

Jag befinner mig just nu i ett lite stressat läge, om man säger så. Påskaftonens buffe gick hur bra som helst. Alla var jättenöjda. Nu är det ny buffe på gång och jag är inte lika inspirerad som igår. Lite trött faktiskt, men den är på G. Påskbuffen.

Några gäster ifrån igår och några nya gäster kommer idag. De anländer klockan fem. Gästerna bjuds då på en canapee med gott och enkelt innehåll, till dessa serveras lite vitt bubbelvin.

Sen intar vi maten. Först lite sill och ägg och annat. Sen Varmmat och idag har jag stekt en lammfile. Den såg fin ut när jag tog ut den från ugnen. Den ligger nu i follie. Vi får se hur den blir. Till den potatis och rotfruktsgratäng, uppvärmd från gårdagen.

Bilder från gårdagen och idag!! icke kunnat uppdatera!! Varför? Vet inte. Måste nog klura på det lite, för bilder finns. Massor med bilder. 

Inga bilder. Tyvärr. Men fortsatt god påsk vänner. 

Inga kommentarer: