onsdag 8 april 2015

I väntan på solen

#blogg100
Inlägg nr 39

Det påstås att det ska bli sol och vackert väder i eftermiddag. Det ser trögt ut, tycker jag. Ingen sol så långt ögat når, men det är ju fler timmar kvar på dagen. Drygt att vänta tycker jag.

Jag gör inget speciellt idag. Har ingen motivation. Jag var iväg och handlade en liten växt för att förgylla tillvaron med. Jag har även ett litet träd som står i köksfönstret. Det ska också få flytta ut till uterummet idag. Nu är väl frostnätterna förbi hoppas jag.

 Dagens inköp


Denna ska få flytta ut idag.

Det får räcka för idag. 
Ibland blir det inte bättre än såhär. Suck.

När jag läser andras inlägg blir jag alldeles matt. Gud vad ni kan skriva
mycket och intressant. Ni är så fulla av skrivlust och energi.
Mycket beundransvärt.



Inga kommentarer: