söndag 19 april 2015

Nr 50

#blogg100
Inlägg nr 50

Tjoho!!!
Nu är jag exakt halvvägs. Yes! Även om jag hittills bara presterat dravel, så har jag lagt in femtio styck, inklusive detta. Inte illa, eller hur? 

Dagen har bjudit på underbart väder här i Svedala. Dottern har planterat om mitt citronträd samt planterat lite kryddor i pallkragen. Jag har lackat nya fönsterkarmen, 3 ggr. I morgon kan jag få placera lite krukor och dylikt där. Mannen har pysslat med gräsmattan och grannarna har hållit ett jäkla liv med trimmer och sågning av buskar samt en maskin som gjorde flis av allt han klippt.

Äldste sonen och hans dotter har varit här på middag. Med andra ord; En härlig söndag.

 Fönsterkarmen som snart är redo
att tas i bruk

 En liten tomatplanta, minsann



Dagen mat blev en laxlasagne, vitlöksbröd
och en grönsallad

Tack för idag och fortsatt härlig söndag.
Alltså, inlägg nr 50!! Otroligt.

Inga kommentarer: