måndag 27 april 2015

Out of order

Inlägg nr 58
#Blogg100

Vi har problem med internet idag. Segt som sirap och mycket frustrerande. Jag blir liksom lite avtrubbad i hjärnan, samtidigt som jag blir förbannad.

Jag skriver detta inlägg från min padda och det är ingen höjdare. Det känns som en jäkla måndag. Normalt har jag inte problem med måndagar, jag tycker tisdagar är värst. Detta tyder jag som att det kommer att bli en bra tisdag, eller vad tror ni?

Annars har vi haft bra väder idag, mestadels sol. Jag har varit på ett ställe som heter DOLLAR$STORE. Har ni varit där? En affär full av saker du både kan ha och mista. Mest mista faktiskt, men där var billigt. Rengöringsmedel och liknande till halva priset. Och det var ju bra.

Hoppas ni får en skön kväll, jag återkommer i morgon och vem vet, i morgon blir den dag jag lägger in ett riktigt bra inlägg. Precis som ni gör??



Inga kommentarer: