tisdag 3 mars 2015

Dag 3

Tjohejsan, det var nästan jag höll på att glömma lägga in ett litet inlägg idag. Ja, där ser ni så dålig jag är. Jag jobbar fortfarande på att kunna lägga in Blogg100 loggan!

Jag har varit iväg i Malmö och handlat hem lite prylar som ska förgylla hemmet. Det börjar ju bli vår här i Skåne, men det är förtidigt att starta projekt i trädgården, men snart snart.

Operation "storstädning" här i huset har jag påbörjat så jag är beredd när det är dags för att städa upp i uterummet och fylla krukor med vårblommor. Härligt.

Jag har köpt mig en Kärcher, en slags ångtvätt och satan vad den var effektiv i badrum och kök. Helt otroligt vad het ånga kan göra på kakel och rostfritt. Den kan jag verkligen rekommendera.

Strax dags för att förbereda för middag. Något med lax och grönsaker. Kanske en Carbonara med lax och grönsaker? Helt enkelt byta ut rökt fläsk eller bacon mot fisk, vad tror ni? Parmesan och ett gott bröd till det, jo så får det bli idag.

Jag återkommer i morgon, med eller utan logga och kanske till och med ett läsvärt inlägg, vad vet jag? Ha en skön kväll där ute i etern.


Inga kommentarer: