söndag 22 mars 2015

vädret blev bra idag

#blogg100 Inlägg nr 22

Det går framåt här. Nu är det redan nr 22. Hoppsan! Ja, jag klappar mig på axeln, för detta hade jag inte väntat mig. Nu är det inte några intelligenta och intressanta inlägg jag har gjort, men ändå, jag har gjort det. Varje dag. Hittills. Det är bra jobbat av mig.

Denna söndag bjuder på sol och vindstilla. Det är bättre än vad vädersaijterna sa i går. Det blev fika i trädgården och tvättning av husvagnen. Inte illa. Nu ska jag strax börja förberedelser för middag idag och någon Dukan-mat som maken kan ha med sig på jobb i morgon. Det är lite meckande med Dukan-dieten. Han får bara äta kött, fisk, ägg och fågel i den första fasen. Attackfasen. Jo, även en slags pannkaka gjord på ägg, havrekli och kesella. Det ska ju helst se gott ut också på tallriken också.

David-statyn i Florens

Inga kommentarer: