söndag 15 mars 2015

Måste #blogg100 stå på varje inlägg

15/100
Även om jag inte skriver #blogg100 och länkar till #blogg100-inläggen så är jag väl fortfarande med i utmaningen, eller?

Jag har en känsla av att min blogg inte är av största intresse för andra bloggare. Jag har läst många bloggar i mina dagar och de flesta har ju något vettigt eller roligt att säga. Sedan har vi alla de som berättar om sina händelserika dagar, visar bilder på sina fantastiska hem och lägger upp bilder på maten de har lagat. Visar dagens outfit och länkar till var plaggen är köpta, talar om att de "bara älskar den här koftan/tröjan/sjalen". Så vackert och fint så jag kan bli grön av avund. Inget sådant kan eller gör jag.

Jag bara skriver lite som finns i huvudet just nu, suddar bort och tänker, nix, så kan jag inte skriva, det här verkar ju urdumt osv. Så kan jag hålla på hur länge som helst och till slut, är jag också helt slut!

Och där föll den Björken. 



Inga kommentarer: