söndag 3 maj 2015

Att ha en husvagn

#blogg100
Inlägg 64
Vi köpte en husvagn i fjol. Vi har inte bott i den ännu. Yngste sonen med familj lånade dett ett par veckor i somras. De blev väldigt förtjusta med husvagnslivet. Kanske är det bra för dem, de har två små barn.

Idag var vi där med saker som behövs och jag kan säga att jag är ingen husvagnsmänniska.

Vi har ställt husvagnen för hela säsongen på Nybro Camping strax utanför Ystad. Det är ingen stor camping Och det är ca 100 meter till havet och en underbar sandstrand.

Jag kan tänka mig att åka dit ett par dagar, bara koppla av, inte göra någonting mer än att läsa och sola och bada i havet. Grilla något gott att äta och bara vara. Om man säger så.

Vi körde dit vid 11-tiden och är hemma nu kl 17.00. Dödstrött!! Det tar ca 40 minuter att köra så det är ganska lagom tycker jag. Jag kan rapportera mer när vi har varit där ett par dagar.

Inga kommentarer: