onsdag 20 maj 2015

Strålande väder

#blogg100
Inlägg nr 81
Idag blev det strålande väder, trots att väderappen visade annat! Tack för det. Härligt. Jag har roat mig med att dra upp en massa ogräs, inget kul, men nödvändigt. Jag har också solat lite idag. Riktigt skönt och avkopplande, men resultatet blev en Vädur som blev röd som en Kräfta! Så kan det gå när man inte använder solkräm.

 Lite hudkrämer jag fick som gåva
när jag tog en prenumeration på
Tidningen M

 Vattenspelet porlar ganska rogivande

 Jo som sagt, här finns ogräs att dra upp

 Och här finns mer

 Och här, det är ingen ende på eländet

Trots ogräs så invigde jag det halvfärdiga
soldäcket. Riktigt skönt var det att sitta här

Ja, det är väl vad som hänt idag, i korta drag. I morgon är en annan dag och då återkommer jag såklart. Det är ju ett antal inlägg kvar innan 100. Hoppas ni har en skön kväll var ni nu befinner er i landet. 

Och jag, jag tänker inviga mina nya hudkrämer ikväll.



Inga kommentarer: