tisdag 19 maj 2015

Detta bör väl ge något?

#blogg100
Inlägg nr 80
Att ha bloggat 80 inlägg bör väl ge någon form av inspiration tycker jag, men jag känner mig tom i skallen. Endast 20 kvar och jag känner, nä nu kan jag inte mer. Orkar inte, vet inte vad jag ska skriva och om jag ska skriva något rakt ut i luften!!

Lite så känns det och inga roliga bilder har jag i heller. Vet ni, när jag läser era bloggar blir jag så imponerad av hur bra ni skriver, hur duktiga ni är och vissa är ju fantastiska fotografer.

Det är när jag läst hos er som jag undrar vad jag sysslar med. På riktigt. Jag kan ju alltid skriva om vädret, men hur roligt är det på en skala? Noll skulle jag tro.


 Matbilder på en förrätt
bestående av sallad, avacado, räkor, kräftstjärtar 
och tomater

Kycklinggryta med champinjoner
röd paprika, purjolök
och saffransås

Som ett exempel, kan det vara något? Alltså bara för att skriva något och lägga in några bilder.





Lite bilder från Florens. En underbar stad. Har ni inte varit där, så åk dit.


Ja, kära ni, det är allt för i dag. Vet inte vad jag ska skriva. Det står TILT i pannan på mig.

Inga kommentarer: