torsdag 21 maj 2015

När man är lite förvirrad

#Blogg100
Inlägg nr 82

Faktisk är det så, att jag är lite förvirrad. Som vanligt kanske, eller lite mer kanske. Jag har ju kommit fram till nr 82 och det ska ske idag. Nu meddetsamma har jag bestämt. Varför vet jag inte, för jag var just nu upptagen med annat men kände plötsligt att om jag inte gör det nu så glömmer jag och då är det ju kört! Så tänkte jag, att det är endast 12 inlägg kvar tills jag når målsnöret och det är ju hål i huvudet att ramla här, så nära mål.

Jag är ju lite disträ vissa dagar. För lite att göra ibland och problem med att inse att jag nu är pensionär.  arbetsbefriad, inga tider att passa, äger min tid, nästan i alla fall.

Vissa "måsten" finns ju ändå, men jag äger ju min tid sägs det. Det är lite svårt att fatta det. För mig åtminstone. Varför?

Jag återkommer kanske senare ikväll, vi får se hur det blir med det, jag äger ju min tid!!




Inga kommentarer: