måndag 18 maj 2015

Datahaveri

#Blogg100
Inlägg nr 79
Jösses vad jobbigt. Min Lap-top vill inte idag. Grr. Den bara hackar och vill inte som jag vill. Varför? Jag vet inte, den bara vill inte. 

Jag bloggar från min "Padda" och det är inte riktigt samma. Inga bilder och annat som jag vill ha. 

Nåja, bara att gilla läget. På tal om gilla läget så tycker jag det var ett bra beslut att ge Piraten-stipendiatet till Lasse Åberg. Han har roat alla generationer och gör fortfarande. Vad tycker ni?

Här hos mig går det sakta framåt med mitt försök att skapa en trädgård. Vädret är ingen höjdare men det har inte regnat förrän lite nu på kvällen. 

Med mitt bloggande är det också si och så, men jag sköter mina inlägg ännu. Jag har lite bilder som jag tänkt lägga in, men de får vänta tills datorn har repat sig. 

För att återgå till att gilla, så läste jag på Aftonbladet att Silvia tycker Sofia är söt!! Betyder det att hon faller drottningen i smaken? 

Slut för idag. 

Inga kommentarer: