fredag 29 maj 2015

Inget allas

#Blogg 100
Inlägg nr 90

Tänkte att nu när det endast är 10 inlägg kvar så skulle jag skriva något kul och allmänbildat. Så kommer det inte att bli. Tyvärr. Inget kommer fram ur hjärnan, den känns liksom lite död. Så nära slutet och nästan på väg att ge upp. Inget roligt alls.

Jag har städat både inne och ute idag, solat lite och förberett morgondagens mat. Då ska Vi ska ha gäster så jag tänkte göra Biff Wellington, italiensk potatisgratäng, en grönsallad och en god sås. Vet inte riktigt vad det blir för sås. Har ett par att välja mellan. Dessert blir en Pavlovatårta. Jag hoppar över förrätten och gör istället en massa goda tilltugg till välkomstdrinken. Då kan vi sitta lite längre med dessa och prata i lugn och ro. Så får det bli.

De flesta av mina inlägg liknar mest små dagboksanteckningar. Jag ska nog hålla mig till dagboksanteckningar när detta är över tror jag. Några bilder har jag inte att lägga upp idag.

Trevlig fredag där ute i landet. Hoppas ni har det bra.


Inga kommentarer: