lördag 9 maj 2015

Inte många kvar

#Blogg100
Inlägg nr 70

Nu är det bara 30 inlägg kvar till 100. Jösses vad dessa dagar har gått fort. Nu har jag inte lång tid på mig för att klara av åtminstone några vettiga inlägg. Det känns lite stressigt faktiskt. Jag börjar så smått inse att jag är en "planta" som Gud glömt att vattna.

I dag har jag inte heller tid att filosofera om något viktigt och intressant. Yngste sonen är här för att lägga klart plattorna på framsidan och maken håller på med ett trädäck som ska bli en ny solplats.
Vi har tänkt att grilla lite när dagens arbete är klart. Så är det tänkt i alla fall, men just nu har det börjat regna. Inget bra grillväder.

 Här ska det läggas plattor

 Här är tänkt att bli ett soldäck

Körsbärsträdet utanför köksfönstret
står nu i full blom

Jag önskar er en trevlig och skön lördag.



Inga kommentarer: