onsdag 6 maj 2015

Zero Zipp Nada

#blogg100
Inlägg 67

Idag blir det bara ett hej och sedan hejdå. Tiden räcker inte till mer.

Jag ser att många hoppar av på grund av tidsbrist och skrivtorka. Några har känt det som ett tvång att blogga ett inlägg om dagen i hundra dagar.

Jag har ofta skrivtorka, men känner inte det som ett tvång att lägga in ett inlägg om dagen. Jag känner det mer som min plikt. Låter kanske idiotiskt, men så tänker jag. Jag har knappast skrivit något av intresse, men jag har gjort det. Plikten kanske?

Jag trodde också när jag började att jag skulle få lite fart på bloggen. Kanske lite läsare också. Nu blev det inte så. Inte än i alla fall, men det kommer kanske. Jag har ju trots allt klarat av 67 inlägg och det är ganska bra gjort av mig, att jag sedan har massor med utkast som det inte blir något av är ju lite trist, men det finns ju ett antal dagar kvar, så vem vet? 

Och bilder! Massor finns i datorn i en salig röra. Ett par tusen faktiskt.  Där ska jag också "städa" och lägga i mappar, när jag har lärt mig hur det går till. Dela upp i olika kategorier har jag tänkt. Ni vet, så som "de stora" gör.

Inga kommentarer: