onsdag 23 mars 2016

Det känns jobbigt att ligga back

#Blogg100 inläggen
22/100

Jag ligger efter med en dag. Tycker jag. Utmaningen är ju att blogga 100 dagar i rad. Jag har fått veta att det är OK att ligga efter, det är bara att fortsätta tills man nått 100, men ändå, jag ligger back och det stör mig.

Jag försöker att hitta något intressant att skriva, men det går inte. Tyvärr. Inte just nu i alla fall. Om jag hade varit smart, så hade jag haft en del färdigskrivna inlägg som jag bara kunde komplettera lite och sedan käckt trycka på publicera. Det har jag inte. Tyvärr.

Jag har varit hos frissan i dag så håret är i alla fall OK. Alltid något. Jag har också jagat runt i affärer för att hitta något kul att lägga i barnbarnens påskägg. Det är fem barn som är 21,15,15,7 och 3 + ett bonus för en som strax fyller 18.

Egentligen är det inga större problem för jag har idéer. Jag vill inte lägga en massa godis, det finns ju ändå på påskbordet.

Jag avslutar här, för det blir inte bättre, trots att jag är nöjd med mitt hår och vad jag planerat för påskäggen. Nu ska jag skriva inköpslista för påskmaten. //Ciao och trevlig onsdagskväll.


Inga kommentarer: