onsdag 9 mars 2016

Trögstartad eller bara förvirrad

#Blogg100inläggen
9/100

Jag velar lite fram och tillbaks angående att blogga.
Jag hade ju lite problem igår med att skriva. En av anledningarna är nog att jag "kom lite snett igång" att blogga. Jag har inte varit hemma och bloggar därmed på Padda eller annan dator. Känns lite stressat och så kommer jag inte åt mina bilder som ligger huller om buller.

Jag är ju ingen toppbloggare och kommer aldrig att bli. Det gör ingenting. Jag tycker det är kul ändå, även om det inte blir så himla bra.

Men vet ni, i många bloggar jag läser kan jag bli alldeles matt. Himmel så mycket folk skriver och vilka fantastiska bilder folk lägger in. Vissa av bloggarna lägger också in bilder på sina fantastiska hem. Så otroligt vackra och smakfulla. Till och med maten de lägger in bilder på är vacker!

Är allt detta på riktigt? Är det verkligen så fantastiskt som de skriver? Jag bara undrar.

Hos mig är det stundtals ganska rörigt och stökigt och ibland ser matrumsbordet ut som en mindre "verkstad"! Där ligger allt mellan himmel och jord och jag får fösa undan för att få plats med min kaffemugg. Jo, så är det. Jag kan också tala om att det tar max 10 minuter att röja upp där! Ändå läggs här en massa "saker" så länge! Gör ni så också?

Inga kommentarer: