torsdag 24 mars 2016

Nu suger det på riktigt

#blogg100 inläggen
 Nu mina vänner suger det på riktigt. Jag flår runt som en skållad råtta!  Inte bra och definitivt inte roligt. Jag känner mig som en utdriven disktrasa. Och den är sur!!

Jag jobbar med påskbuffén. Tänkte förbereda med lite rätter. Men tjohej, alltid någon skit som gör mig sn'e. Så tröttsamt. Hela livet, precis allting är kaos! Så tröttsamt och frustrerande.

Jag blir både trött och förbannad. Nåja, jag har i alla fall lyckats med att handla hem allt som behövs  precis allt. Även om jag fick fara runt i fyra affärer så finns allt i kylen. Jag har också klarat av fyra rätter till buffén, ni vet sådana som man kan värma upp i morgon. Tjoho!!!

"det var ju ett jävla gnäll" tänker ni kanske, vad vet jag. Dock är det inte menat som gnäll. Inget ont vänner. Inlägg för idag är klart. Dock ligger jag ett efter. Det är jättejobbigt, bara så satans svårt att acceptera. Kram på er alla. //Ciao.






Inga kommentarer: