måndag 28 mars 2016

Var sitter ni när ni bloggar?

#Blogg100 inläggen
27/100

Har ni en speciell bloggplats? Sitter där och skriver alla inläggen och får massor med inspiration? Jag har inte det, men vill gärna ha en sådan plats. Som läget är nu, har jag inte tillgång till min Laptop. Hela skrivbordet är belamrat med annat. Jag bloggar för närvarande på min Padda. Det är ingen höjdare.

Nu har jag hittat en plats där jag kan sitta. Bordet får vara Max 70-80 cm långt och 40 cm brett. Då blir där plats för laptopen och en lampa och kanske en krukväxt. Det kommer att bli perfekt.

Platsen kommer inte att stå i vägen för någonting och den kommer inte att se provisorisk ut. Det kommer att bli perfekt och jag kan skriva inlägg när jag får idéer. Spara inläggen och ha dem att ta till och fylla på när det är dags att publicera. Fiffigt, eller hur?

Nu ska jag bara hitta det där bordet och sen, då kommer allting att funka. Eller? Ja det återstår att se. Jag visar bild både före och efter när det är klart. Ha en fortsatt skön kväll denna sista påskdag 2016. Hoppas ni har haft en härlig påsk. //Ciao.

Inga kommentarer: