tisdag 29 mars 2016

Oj, dags att blogga om jag vill hänga med!

#Blogg100 inläggen
28/100

Hoppsan vad ett dygn går fort när man har häcken full! Ja, så är det just nu. Riktigt mycket faktiskt. Mer än jag mäktar med. Jag känner mig superstressad och totalt slut i huvudet. Där finns massor som vill ut, men allt är i en salig "sopperöra". Inte roligt för någon just nu, helt enkelt för att jag inte är kapabel att strukturera upp skiten.

Trist men sant. Hade jag klarat upp det hela i grupper, så tror jag att det kunde vara roligt att läsa! Ni vet, det kan ju vara ganska kul att läsa om någon annans strul, känna igen sig lite och därmed kunna skratta med, inte åt.

Så är det just nu kaos och kalabalik av olika anledningar som jag kommer att skriva om senare. Och bilder!  Vojne!! Denna röra bland mina bilder!

Nåja, jag har lyckats med att plocka ut påsken på ett ordentligt och strukturerat sätt, var sak på sin plats, snyggt och prydligt för att nästa påsk ta fram det igen. Utan att leta. Bara det är värt en applåd.

Jag har också röjt i huset, lagt var sak på sin plats, samlat ihop rester, fruset in med lapp på locket. Applåd igen!! Tack tack. I morgon en tur med dammsugaren och därefter moppen och svabba av golven. Nu, fortsatt trevlig tisdag till er. //Ciao


Inga kommentarer: