måndag 14 mars 2016

Vad är intressant läsning?

"Blogg100inläggen
14/100

Vad är intressant läsning och vem avgör? Förmodligen läsaren. Vem annars? Jag skriver ju inte så intelligenta inlägg precis, men även lite löst pladder och tjafs kan ju också vara kul att läsa.

Just idag, denna måndag känns det trögare än vanligt!  Tyvärr, men det är smällar jag får ta, om jag vill fortsätta med de här hundra inläggen. Jag tänkte när jag anmälde mig att ett inlägg om dagen ska nog fungera. Det funkade ju 2015, så varför inte?  Nu är hundra jättemånga, fler än jag mäktar med, känns det som. Det är inte väder att fotografera något i trädgården. Där är inget mer än löven från i höstas och det vet ju alla hur trista de ser ut. Det blir inte bättre än så här denna fjortonde dag. //Ciao



Inga kommentarer: