tisdag 15 mars 2016

Nu går det utför

#Blogg100 inläggen
15/100

Nu går det utför i en rasande fart! Då pratar jag inte om slalom, Nix, jag pratar om mitt bloggande. Det går inte alls bra. Suck.

Hjärnkontoret har klappat ihop totalt. Det står TILT i pannan också. Vet inte vad jag ska skriva om, jag har ingen som helt inspiration eller idéer och det är väldigt tråkigt för denna Karin med K.

Så kan det bli ibland, ja inte bara ibland utan ganska ofta faktiskt. Det är jättefint väder, ingen blåst och solen har varit på sin bästa humör, men ändå totalstopp. Jag har haft "häcken full" hela dagen med min gamle far som inte klarar sig själv längre, han har fått flytta till äldreboende, förr i tidens ålderdomshem och det gillar han inte. Han styr och ställer med alla och accepterar inte de regler som gäller. Mycket tröttsamt och tråkigt för personalen som är utrustade med änglars tålamod. Suck.

Hoppas ni får en skön kväll. //Ciao


Inga kommentarer: