onsdag 30 mars 2016

Knasiga problem

blogg100 inläggen
29/100

Jag söker efter ett litet Avlastningsbord som är Max 80 cm långt och 40 cm djupt. Där har jag tänkt att ha min Laptop så jag enkelt och lätt kan skriva och blogga. Sådana bord har jag sett i massor på loppis och andra sidor. Nu när jag behöver ett hittar jag inget!  Jag har hittat ett på Ikeas hemsida, ganska skapligt och rätt mått men priset! 995:- är lite mycket för "en fix idé" tycker jag. Nu kan det ju bli alldeles utmärkt, passar där det är tänkt, men om nu mina ambitioner att blogga "skiter sig" så har jag ingen nytta av bordet.

Ingen mening med att "ligga på hanen" så jag skred till verket och köpte det, trots jag tyckte det var dyrt. Sen var det dags för montering av bordet. Jo, hejsan! Hur är det möjligt att ett så litet bord hade så många delar!

Jag fick både kramp och ångest! klarade helt enkelt inte detta. Yngste sonen var här och hjälpte mig. Han fixade ihop bordet på tjugo minuter!! Då hade jag försökt i en timme! Mama Mia!

Nu mina vänner, återstår det att se om jag kan blogga som andra kan.

Så här blev det


Så här var det tidigare





Inga kommentarer: